Semester i antågande

Nu är det bara en dags jobb kvar innan jag går på ytterligare ett par veckors semester. Jag har tidigare haft 2 veckor och sen har jag jobbat 3,5 vecka och nu ska jag ha 2 veckor till. Det ska bli så skönt. När jag går på denna semester känner jag mig mer tillfreds. Jag känner att jag har lite bättre koll på läget. Så jag kommer nog kunna koppla av lite bättre på den här semestern än vad jag gjorde på den förra.
I fredags förra veckan kunde jag flytta in i det rum som ska bli mitt framöver. Så nu börjar jag få en bättre känsla av att det är på riktigt. Nu ska jag bara göra det lite mer personligt. Har lite idéer men kommer inte förverkliga dem förrän efter semestern.

Och när jag är tillbaka från semestern, ja då är jag enhetschef på riktigt. Det är då min resa börjar på allvar.

Stay tuned!

Kommentarer